fredag 27 juni 2014

Min behållning

Min behållning mitt uppe i rådjurskaoset är stora perennrabatten som jag fyllt så pass väl så att även om mycket är uppätet så ser det ok ut. 


Sen är en utav de skuggigaste platserna även fin nu när ormbunkarna börjar täcka över de vissnande liljekonvaljbladen. Rhodedendronen jag flyttat från killens föräldrar ser ut att må bra:)


Bjuder på en bild av Mose brinnande buske, fick reda på vad det var för ngt på en facebookgrupp, visste inte vad det var jag hade grävt upp hos pappa. :)


Humlen 'north'-nånting har börjat klättra upp för vårt stackars körsbärsträd.


Bjuder på en tjuvkikbild på nätet som ännu inte är färdiguppsatt, syns inte jättemycket va?


1 kommentar:

  1. Ja det bra med dessa nät är ju att de inte syns så mycket i naturen, men rådjuren blir dem varse med råge! Lider med dig och hoppas att du får ordning på din inhägnad!
    Du gör så fint och har sådana planer för din trädgård så det är grymt när rådjuren förstör! Håller tummarna att du får ordning på det, och det tror jag att du får när inhägnaden är klar. De är trots allt bekväma, dessa klövdjur, och väljer annat när hindren blir för stora.
    Lycka till!
    Annika

    SvaraRadera

Hej där!
Lämna gärna en mening eller två så blir jag väldans glad.
Ha en strålande dag!